5 laws of masculine power

Jag tittade på Debatt från i torsdags, när det handlade om otrohet. När Satori Mateu pratade blev jag nyfiken på vem han är egentligen, mest för att jag har väldigt svårt för så kallade "livs-coacher". Så jag sökte på youtube och hittade hans videoblogg. Screenshot:





Han har alltså nyckeln till hur man får ett förhållande att fungera. Phew, äntligen! Nu vet jag hur jag ska lösa mina problem. Jag ska tala om för min pojkvän att han ska börja fatta alla beslut, och sluta visa känslor, för annars kommer jag sluta vara attraherad av honom.

Det är intressant att Satori tror att han vet exakt vad både kvinnor och män vill ha. För det kan ju inte vara så att alla är olika. Och om det man då är kille, men inte vill fatta beslut, ska man gå emot sin egen vilja då? Ska man förändra sig själv som person för att få ett förhållande att funka?
Gah, det finns läskiga människor.


Tyckte för övrigt att det var en ganska tråkig debatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0