Fel på hjärnan

Tidigare idag bestämde jag mig för att det inte får vara såhär. Jag får inte se ut såhär, jag ska vara smal, jag tänker börja om, sluta äta. För ett par timmar sedan bestämde jag mig för att aldrig bli anorektiker, att aldrig banta. Att det duger med träning och att låta bli det onyttigaste. För en halvtimme sedan tänkte jag "Fuck it!" och stoppade i mig tre chokladbitar. Nu sitter jag här, hungrig och skakig eftersom jag inte ätit ordentligt, och jag känner mig duktig. Jag planerar inte att äta ikväll.
Hur kan min hjärna tänka på så många olika sätt? Hur kan jag ändra mig totalt flera gånger varje dag
Varför kan man inte bara lämna delar av sin hjärna, eller varför inte hela, bakom sig? Låta den ligga där och torka sönder. Varför är min hjärna inte logisk? Varför är jag inte den jag vill vara? Varför är jag en töntig, bortskämd idiot som inte är nöjd med någonting?

Kommentarer
Postat av: matilda

det här kände jag verkligen igen mig i...

2010-09-13 @ 02:04:17
URL: http://finnsdetenplatsformig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0