Foton

Jag skulle leta upp en gammal bild bland mina foton på datorn, men fastnade såklart bland bilder på mig. Gamla bilder, bilder på den spinkiga jag. Den snygga jag. Bilder från tiden innan jag gick upp i vikt, innan jag ens funderade på kalorier och kilon. Jag vet att jag inte borde titta på dem. Jag vet att jag inte klarar av det, men jag kan inte sluta. Det gör så jävla jävla ont i mig när jag försöker få in i mitt huvud att jag aldrig någonsin kommer se ut sådär igen. Jag försöker acceptera det, men det går inte.

Jag hatar mig själv för att jag inte förstod hur lyckligt lottad jag var då, och jag hatar mig själv för att jag är så patetisk att jag gråter för att jag inte är underviktig längre. Kan inte någon bara döda mig? Jävla skitliv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0