Julgodis

Usch så kallt det är. Har just vridit upp elementet en bra bit.
Helgen har bestått av julbak, och självklart med en del ångest som följd. Varför kan jag inte bara ge mig? Det är inte hela världen att få i sig för mycket godis en dag. Man får nog räkna med att det blir lite mer onyttig mat och lite mindre träning så här nära jul. Det är inte så svårt att ta igen det sen, eller hur?

Vi gjorde gräddkola, fudge, nougatcrisp och pepparkakshus. Nu längtar jag till julafton. Jag vill vara ledig, men jobbar både på måndag och tisdag. Inte alls kul när det är kallt och snöigt. På torsdag tänker jag fan inte ha någon matångest för övrigt. Då äter jag en massa godis och mat, precis som alla normala människor gör när det är jul.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det borde du inte få... över jul ska man äta gott :)

2009-12-21 @ 14:18:23
URL: http://dixxon.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag ska börja gå ner i vikt efter jul tänkte ja... nu e det ingen idé :)

2009-12-21 @ 18:21:44
URL: http://dixxon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0