Från gröt till bajs

Har precis ätit frukost. Havregrynsgröt med mjölk. Det känns skönt att jag tillåter mig att äta nu, men samtidigt jobbigt. Idag kommer jag förmodligen äta mellan 1000 och 1500 kcal, och inte träna alls. Är fortfarande sjuk. Jag trivs inte alls med att min mage är rund, och det känns som jag blir tjockare och tjockare för varje minut.

Men jag försöker intala mig att jag inte kommer gå upp i vikt. Hetsandet får mig att gå upp i vikt, inte 1300 kcal/dag. När jag blir frisk kan jag dessutom träna igen, och då kommer jag snarare gå ner, även om jag äter så här mycket. Så nu tänker jag passa på att äta när jag är hungrig, äta det jag är sugen på (inte godis och sånt nej). Så ska jag bli av med ångest, hunger och sötsug. Sen kan jag börja fundera på hur jag ska bli av med de här kilona.


Förresten, det bästa med att äta såhär är att magen kommer igång. Så himla nice att kunna bajsa, och inte vara hård i magen och sitta på toan i en halvtimme och dricka tre koppar kaffe för att kunna bajsa över huvud taget.
Toalettbesöken kommer bli en fröjd den närmsta tiden, haha.


Hoppas ni har det bra, och utnyttjar det fina vädret mer än vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0