Frukost?

Äntligen en bra dag. 380 kcal in, och säkert lika mycket ut i form av promenader och sex. Bra sex :)

För övrigt har jag tänkt på det där med frukost. Folk säger alltid att man ska äta en ordentlig frukost, så blir man inte så sötsugen på kvällen. För mig funkar det inte så. Frukost = hets. Nästan i alla fall. Jag tror det är psykiskt bara. Om jag har klarat halva dagen helt utan mat blir jag mer pepp att fortsätta vara duktig. Och frukosten är ganska lätt att hoppa över, för jag tänker att "nä, jag kan unna mig middag och mackor ikväll om jag struntar i frukosten". Sen är det inte säkert jag gör det ändå.

Jag håller på sådär rätt mycket. Lurar mig själv. Idag har jag tänkt att "om jag äter 200 kcal mindre än jag har planerat, så kan jag äta 200 kcal extra imorgon". Imorgon kan jag tänka likadant  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0