Helg och sånt

I fredags blev det 1300 kcal. Tårta och godis bland annat. Men jag klarade det utan hets.
Igår gick det bra tills jag började supa. Var uppe i 400, men med alkohol och kakor och smet (smet, vad håller jag på med) landade det på drygt 1500 tror jag. Jag är inte tjejen med självdisciplinen när jag är full alltså. Idag blev det bakfyllefrukost bestående av yoghurt med nötter, ägg och passionsfrukt. Lyxigt och gott för knappt 600 kcal. Blir nog något mer ikväll.


Gårdagen alltså. Riktigt bra dag, riktigt bra kväll. Gick på stan, åt jordgubbar, lagade soppa med en vän, cyklade till trevlig fest, blev lagom full, var mer social än jag vågade, dansade, träffade söt kille, fick agera substitut för en popkille, som var den söta killens egentliga ragg, hånglade, hade trevligt, sov halvt på en madrass och halvt på golvet.
Idag har jag en bula i huvudet och ett stort blåmärke (mer lårkaka) på insidan av låret. Allt är nice ändå.

Kommentarer
Postat av: caspian

läste någonstans att du fått tag i efedrin, varhar du köpt det?=)

2010-04-26 @ 07:56:05
URL: http://caspians.blogg.se/
Postat av: Dreaming

Hur lång är du? =)

2010-04-26 @ 17:42:41
URL: http://dreaming.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0