Hoodia

För övrigt fick jag hem mina Hoodia idag. Tog en mitt på dagen, och än så länge har jag svårt att säga om de funkar eller inte. Jag kan säga såhär: Jag har ätit. Jag har varit sugen på att äta. Men jag känner inte någon direkt hunger. Jag känner mig som när man har ätit lagom mycket. Alltså inte mätt så att man mår illa, men inte hungrig alls.
Men som sagt, lusten att äta har funnits där ändå. Och planen idag var att äta lagom, vilket jag också har gjort.

Jag tror definitivt att de kan hjälpa mig att stå emot hets.


Men jag återkommer när jag har provat dem lite längre tid.

Kommentarer
Postat av: M

härligt! hur går det nu då ? funkar det bra ?



sv: Jo, jag hoppas så jag mer. jag måste bara komma på vad lycka är för mig bara. <3

2010-04-15 @ 01:14:48
URL: http://latzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0