Pepp!

Riktigt bra helg. Jag har inte tänkt på kalorier (eller jo, men jag har ignorerat tankarna). Har ätit chips, kaka, druckit sprit, druckit drink. Jag har haft skitkul, träffat nytt folk, dansat, fnissat, gjort upp planer för att utmana mig själv och min jävla blyga personlighet. Nu ska jag börja mitt nya liv, med initiativtagande och vidgande av min umgängeskrets. Det är mitt eget ansvar att ta vara på mina vänner, och att lära känna nya människor. Det är bara jag som kan förändra sånt, och en förändring behövs.


Idag såg jag till att jag "råkade" träffa en kille jag gillar. Jag älskar att flörta lagom diskret, att vara onödigt glad och trevlig, le lite extra sådär. Han var definitivt med på noterna (han är en ganska flörtig person tror jag), och gjorde en gratis latte till mig. Och jag borde kanske nämna att han jobbar på café då, så jag gick in och skulle köpa en kaffe latte.
Det är underbart att känna sig sådär oseriöst kär i någon. Lite pirr i magen och nervöst darrande händer. Jag älskar det!
Bra dag, bra helg. Bra liv.

Kommentarer
Postat av: lisa

Vad bra att du tar för dig av livet mer :) jag skulle själv antagligen slta med allt detta och börja umgås med mina vänner mer om jag bara var stark nog. Jag råder alltid folk att ta sig r det om dom kan. gör det du mår bäst av, det förtjänar du, kram<3

2010-04-19 @ 00:54:53
URL: http://runningaway.webblogg.se/
Postat av: ILB

Gud vad bra! Lycka till! :)

2010-04-20 @ 17:03:26
Postat av: M

Kul med flörtandet! ;D



sv: Ja, hon har blogg. Har följt henne i lite mer än ett år nu.



http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.33757



<3

2010-04-20 @ 18:34:35
URL: http://latzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0