Heta tjejer

Jag gjorde ju ett helt inlägg med snygga killar för ett tag sen. Nu måste jag visa vilka tjejer jag dreglar över också.


Vi börjar med den vackraste människan i världen, Winona Ryder.
I Andarnas hus är hon så braaa.




Gemma Ward, så klart.




Lady Sovereign. Hon är så jävla cool. Och snygg, och söt, och kort.
Jag vill vara som hon. Kan någon lära mig rappa?




Allison Harvard. Hon har ett så speciellt utseende.




Ok, lite pedofilvarning kanske. Men hon är snygg som vuxen också.
Och till mitt försvar så var jag typ tio år när jag såg En vampyrs bekännelse
första gången.
Kirsten Dunst alltså.




Cassie i skins. Hon är så fin.
Hanna Murray heter hon väl.




Robyn. Smart, cool och söööt.





Allison Lohman. Fast hon är ju absolut snyggast i Vit oleander,
så jag lägger in en bild därifrån också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0