Ingen träning, och lite äckel

Har gått och varit jättestressad och inte förstått hur jag ska få ihop dagen. Mådde riktigt dåligt tills jag kom på att; jag skippar träningen. Då har jag plötsligt fyra timmar extra (med resor och väntetid till tåget inräknat så blir det fyra timmar för ett pass). Och så blir dagen inte lika upphackad.

Helt bra känns det förstås inte. Jag tränade inte igår, och imorgon finns inga pass att gå på. Men jag ska försöka hinna ta en promenad idag, och kanske en kort joggingrunda imorgon. Det borde hålla ångesten på avstånd.


Ni förstår inte hur tjock jag känner mig just nu. Det är hemskt. Jag fattar inte att inte vågen visade mer i tisdags. Ååh, min mage är stor och svullen. Jag vet inte varför heller. Hård i magen är jag, och det känns som om jag bajsar alldeles för sällan och lite. Och eftersom det känns så, har jag tagit lavemang (typ... med en gammal schampoflaska och vatten. Mmm, mysigt. Förlåt att jag berättar) då och då. Säkert lite för ofta. Det kanske bara gör det värre på sikt. Vad tror ni?


Men hur kul är det att träffa världens snyggaste människa och ha en stor uppblåst mage? Skit också. Nu har jag i alla fall förbjudit mig själv att ta sånt där lavemang. Jag får stå ut med tjockismagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0