Tack Emelie

Ni är så snälla mot mig <3

Jag satt just och tänkte att två torkade jordgubbar får räcka som mellanmål, och att när jag nu är sjuk kan jag låtsas att jag inte har någon aptit, och bara äta lite grann. Men den här kommentaren fick mig att inse att jag inte kan låta tjock-känslorna styra.
Du har så rätt; träning och bra kost ÄR hållbart. Bantning är inte det, och jag kommer bara förstöra för mig själv om jag backar nu.





Jag blir verkligen glad av era kommentarer, även de som kan verka små och betydelselösa. För mig betyder de.

Kommentarer
Postat av: BetterSmaller

Sitter och läser lite i din blogg och du verkar otroligt klok ändå.

Helt sant det med att bantning och allt vad det är inte är en hållbar livsstil. Ändå kommer dessa tankar!

2010-08-22 @ 20:36:06
URL: http://bettersmaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0