Träningskompis

Var och tränade med M idag. Det var roligt, även om det alltid är läskigt att låta någon man känner se hur man ser ut när man tränar. Hade planerat att stanna kvar på ett pass till, men det var inställt, så jag gick med M och fikade istället. Morotskaka. Ska se om jag kan köra två pass imorgon, för den här dagen har varit lite jobbig när det gäller maten. Har ätit för mycket sötsaker för att känna mig okej.


Vi lyckades såklart stöta på mitt gamla ex också. Jag blev nervös och det kändes lite konstigt. Mest för att jag har träffat honom cirka två gånger sedan vi gjorde slut för två år sedan. Skumt.


För övrigt ska jag strax visa en sak som får mig att börja prata i falsett och fnissa som ett barn och bara smälta sönder av söthet. Ska lägga upp en bild innan jag lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0