Ut och spring

Jag har inte tränat sedan i onsdags, så idag blev det en liten joggingrunda när mamma åkte iväg. Imorgon ska jag träna step-up. Kanske med M.

Förresten, igår fingrade han på mitt höftben och sa "Har du ätit ordentligt när jag har varit borta?". Det har jag ju, och jag har inte gått ner i vikt, så han inbillade sig bara. Men det är gulligt att han bryr sig. För övrigt så får han veta mer och mer. Jag berättar saker för honom, och han vill lyssna. Han vill förstå.
Idag fick han veta att jag har en blogg. Självklart inte vad den heter, och jag är rätt säker på att han inte kommer försöka hitta den heller.


Kommentarer
Postat av: latzia

sv: Tack så hemskt mycket för din komentar! Det är verkligen det jag menar. Alla är ju olika, och man ska inte dra några slutsatser bara sådär..



När någon pillar på mitt höftben så brukar jag få panik. Skäms lite över mig själv. jätte konstigt.. <3

2010-08-02 @ 11:32:04
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: life is what you make it.

Vad sött ändå. Fast jag själv blir alltid så sur när någon ska kommentera mina matvanor. Hehe.



Sv; Ja, det är sant. Därför ska man äta småsmåsmå (dvs, nästan 1 dl) portioner 3 ggr om dagen & dricka té. Fungerar alltid för mig.

2010-08-03 @ 13:16:17
URL: http://benniy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0