Nyttigaste middagen på länge

Den här dagen blev inte som jag tänkt mig i matväg. Jag har hyfsat regelbundet, och definitivt tillräckligt när det gäller kalorierna. Vågar inte räkna.

Frukost: Yoghurt, flingor, ägg, proviva.
Lunch: Subway; Veggie Patty
Mellanmål: Några tuggor sockerkaka och ett äpple.
"Middag" (borde det varit åtminstone): Muffin och latte på Espressohouse
Kvällsmål: Spenatsoppa med ägg och ugnspannkaka

Herregud, det känns inte bra alls. Nu försöker jag lugna mig genom att tänka på att jag faktiskt har gått runt på stan i sex timmar (jobbet jag nämnde innan var att gå in i affärer och sätta upp affischer). Jag har dessutom hunnit fika med M, haft jättetrevligt och ätit en god citronmuffin. Det är normalt att vissa dagar blir såhär "onyttiga", och jag lär inte gå upp i vikt för det.


Nu ska jag snart sova och glömma. Efter att jag har tittat på lite fina bilder.

Kommentarer
Postat av: angelice

Det är bra att äta lite extra ibland för att få igång ämnesomsättnigen. Man kan göra det upp till en gång i veckan utan att gå upp, så oror dig inte. :)

Är du säker att jag inte skickat till din mail? Har skrivit upp dig på min "kickalista" men det är möjligt att du inte fått det. I så fall skickar jag, självklart.

Kram

2010-08-17 @ 23:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0