Fint ändå

Bortsett från mitt självförakt, så har jag haft en bra helg.

Igår blev jag full som ett ägg tillsammans med några vänner och M. Vi hade jätteroligt, och i morse vaknade jag i M's säng. Vi åt frukost med min vän, och så gick vi tre och tittade på kläder tillsammans. Vi provade massor (jag drog in magen och såg till att inte låta de där tankarna nå mig och förstöra), och hade skitroligt.

M är bra. Riktigt jävla bra. Han frågade om de nya såren på armen (som inte gick att dölja när vi provade kläder), och han förstår. Han bryr sig, och jag kan faktiskt prata med honom. Han får mig att må bra, ha roligt.


Kommentarer
Postat av: Lisa

först, till ditt förra inlägg, skulle du vilja atthan bara är skin och ben? jag vet att det låt uttjatat men killa vill faktiskt "ha lite att ta i" han skulle nog inte tycka du var lika fin om du var så smal som du ville. pluas att du är faktiskt redan smal.



Kanske du behöver mer hjälp? jag tycker du skall prata med din familj och kanske med en läkare eller psykolog, det är jävligt tufft att ta sig ur det själv.



mn du klarar det



kram

2010-08-22 @ 12:34:08
URL: http://farfromperfect.blogg.se/
Postat av: Erika

Du är stark. <3

2010-08-22 @ 17:36:23
URL: http://anaaddict.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0