Bildblogg

Nu finns nya bloggen uppe. Inget kommer ändras på den här bloggen. Jag fortsätter skriva här. Och bildbloggen kommer jag förmodligen inte uppdatera så ofta. Men kolla gärna in den. Jag tror ni kommer känna igen en del :P


Och det är såhär att bildbloggen inte kommer vara hemlig. Jag ska ge adressen till mina vänner och så. Ni får mer än gärna kommentera, men om det är någon kommentar jag inte godkänner så är det förmodligen bara för att jag är rädd att den ska leda folk till den här bloggen på något sätt.

Klicka på bilderna så kommer ni till Motverklighet.





Kommentarer
Postat av: Cole

följer :)

2010-08-25 @ 19:32:39
URL: http://therottenlies.blogspot.com
Postat av: Lisa

Jag var precis inne på din nya blogg, jag kommer definnitivt fortsätta titta in dit.

egentligen är jag också sån att jag älskar fina bilder, ungefär samma "stil" som du. men ätstörningarna har ju knuffat undan alla sånna intressen.

fotar du själv också?

kram

2010-08-25 @ 20:33:10
URL: http://farfromperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0