Och där blev livet exakt som jag vill ha det

Lite mysigt bakis idag, men nu har jag ätit frukost så det går säkert över snart. Sitter med en sjuk träningsvärk i ben, mage och bröst (Crossfit med min bror i förrgår).

Igår var jag lycklig, och det är jag fortfarande. Jag skrev ju att jag inte kom in på utbildningen jag ville gå. Då hade jag alltså ringt skolan och fått höra "Du är i prio-grupp 6. Vi måste ta in grupp 1-5 först, så det är i princip omöjligt för dig att komma in, eftersom vi har fått över hundra ansökningar".

Igår kom antagningsbeskedet, och jag kom in. Jag kom in!
Jag fattar ingenting. Men jag antar att de förstod hur angelägen jag var. Allt letande på nätet, alla ansökningar hit och dit, alla mail, brev, telefonsamtal, adressändringar har inte varit helt i onödan.


På kvällen festade jag med vänner och M, och gick på konsert. Jag firade med en liter vin, och var lycklig lycklig lycklig.


  • Om en vecka flyttar jag ihop med min bästa vän.
    .
  • Jag kom in på utbildningen.
    .
  • Skolan ligger en kilometer från lägenheten.
    .
  • Jag är kär.
    .
  • Den jag är kär i är en fantastisk människa. Dessutom dödligt het, och jag har bättre sex än någonsin och hansleendegörmigknäsvag.



Kommentarer
Postat av: angelice

Åh, vad härligt att du ät glad!

Sv: 30% mindre än i annat godis från samma tillverkare tror jag.

2010-08-28 @ 12:39:21
Postat av: Mimmi

Åh fan vad härligt! ♥ Sug in alla dessa glädjeämnen!!!

2010-08-28 @ 13:15:19
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: latzia

Grattis! :D

2010-09-01 @ 16:59:54
URL: http://latzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0