Det går ganska bra

Det verkar bli tradition med kopiösa mängder glass efter sex.

(Hjälp, jag kommer bli tjock)

Men den där tanken är liten och obetydlig nu. Igår hade jag en skitbra natt. Fan alltså, det är så sjukt stor skillnad på bra och dåligt sex. Bra och dåliga killar. Jag får inte nog av honom.


Igår gick jag på step-up och aerobics.

(500 kcal glass - 600 kcal träning. Det är okej)

Tankarna finns fortfarande där. Men en bra grej är att jag inte har räknat kalorier så mycket sista veckan. Har lyckats ganska bra med att stoppa mig själv. Och än så länge har jag inte blivit tjock av det. Ingen viktuppgång trots att det känns som om jag har proppat i mig onyttigheter varenda dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0