Day 13 – This week

Den senaste veckan har allt liksom trasslat till sig lite. Jag har varit sjuk, och har blivit frisk först nu. När jag var sjuk låg jag hemma hela dagarna och fick mer och mer panik av att inte kunna träna eller ens gå promenader. Jag har föreställt mig hur min energiförbrukning sjunkit till 1300 kcal (vilket jag vet inte stämmer, för min basmetabolism ligger där omkring, och det går åt energi till att sitta vid datorn, städa och laga mat och ha feber också), så jag har inte vågat äta riktigt normalt. Sen har jag gjort det ändå ibland, och i fredags åt jag godis, men jag passerade den där gränsen för vad som är ok, och det slutade med att jag spydde.
Nu inbillar jag mig att jag har gått ner lite (alltså lite) i vikt, men jag vet inte. Jag är ju frisk nu, och har haft normala skoldagar, men vågar ändå inte äta normalt. Idag tränade jag till och med, och nu är jag rädd rädd rädd för jag vet att jag är på väg åt fel håll.

Det som mer har hänt i veckan är att jag har varit på teater, lagat soppa, köpt julstjärna (blomman), haft mens och pratat otrohet med M. Och fått virus på datorn.

Kommentarer
Postat av: h2o

sv: men vännen då :(

ta tag i det snabbt innan det går för långt. jag vet att du kan, du är ju så himla duktig.

2010-12-02 @ 14:17:05
URL: http://vatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0