Day 16 – Your first kiss

Jag kysste en person innan min första pojkvän. Jag var sexton år och hade börjat gymnasiet, men var på en fest med mina högstadiekompisar (typ första riktiga festen jag var på. Drack en öl och en klunk baileys och kände mig berusad :P). Det var J, som jag hade gått i samma klass som i fem år. Jag var hemligt småkär i honom då, men eftersom han var den störiga dryga killen som låtsades vara rasist bara för att reta mig och bästis, så kunde jag inte tycka om honom.
Vi satt i en soffa och pratade, om politik och tjejer. Han sa att han alltid hade tyckt att jag var söt, och att jag var den enda som fattade när han skämtade. Och innan jag skulle gå så kysstes vi. "Sen lutade jag min panna mot hans. Och sen liksom... Ja, sen kysste han mig. Liksom med tunga och allt. Kanske bara i 20 sekunder eller nåt".

Det sista är ur min dagbok då. Jag har ändrat mitt minne lite sen, eftersom jag blev tillsammans med min första pojkvän kort efter, och råkade få det att låta som om han var den första jag kysste (ja, små saker var stora då). Så jag har ignorerat det tills det blev svagt och suddigt, och flyttat bak det några månader i tiden (man kan redigera och ta bort ur hjärnan lite hur man vill, det är läskigt). Men det är ett fint minne. Tur att jag har min dagbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0