Day 25 – A first

Första gången jag flög var sommaren 2006. Jag hade varit i Kalix i två veckor, och hälsat på min dåvarande pojkväns släkt. Jag åkte tåg och (åtta timmar) buss dit. Alla där uppe pratade konstigt men fint, det var ljust dygnet runt och jag  åt jordgubbspaj som jag tyckte om (har aldrig tyckt om frukt- eller bärpaj innan). Vi åkte båt och drack kaffe, jagades av bromsar (bräms?!) och bodde i en stuga. Sen skulle jag åka flyg hem ensam, och det var jätteläskigt. Inte själva flygandet, men att veta vart man ska gå och hur man ska göra. Sånt gör mig äckligt nervös. Att flyga var bara mysigt.



Kommentarer
Postat av: Alexis

tack sötis <3

2010-12-14 @ 16:20:16
URL: http://simplicities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0