Helgens matgrejs

I helgen var det tv-spelande med M och hans kompis. Glögg, pepparkakor, middag och alkohoool. När jag kom dit tänkte jag "gud, vad jobbigt, det blir ju mer mat än planerat, ska jag verkligen dricka något?", men sen kom jag fram till att det är just sånt där jag inte ska bry mig om. Om jag börjar avstå från saker jag vill göra bara för matens skull, så har det gått för långt igen.
Så jag drack mig lite småfull, åt pepparkakor och mådde bra. Igår åt jag också utan att räkna kalorier. Jag har fortfarande inte släppt planen att bli smalare, men det blir mer och mer så att jag inte tycker att det är så jävla viktigt. Är jag sugen på något särskilt så äter jag det, för jag måste inte gå ner i vikt precis just nu.

Idag äts det pepparkaksmüsli (gjorde det här om dagen, och gud vad gott det är), och mycket protein, för snart är det dags för bodypump.


Kommentarer
Postat av: Simone

Härligt!det är så det ska va :)

2010-12-13 @ 16:00:07
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: camilla

Vad skönt att du lyckades släppa kontrollen några dagar där, precis så som det ska vara :D men det är svårt det där med att våga släppa kontrollen helt.



Hur gott lät inte pepparkaksmusli då? :) hur har du gjort det? (eller köpt)



Fortsätt kämpa lika bra som du gör :D

2010-12-13 @ 16:34:30
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0