Jag vill

I mitt huvud är det just nu kaos. Jag vill bli smalare. Lite lite, bara lite. Och det är väl inget farligt i sig, det är inte som om jag är underviktig. Men jag borde inte tänka så, för jag litar inte på att jag har kontrollen, att jag kan se till att det inte går överstyr. Och jag skäms för att skriva det i bloggen till och med. Att jag inte äter som jag borde. Fortfarande sådär knappt 1500 kcal/dag.

Min mage är lite plattare. Den blir liksom det när det inte är en massa mat i den hela tiden. Mina handleder ser smalare ut. De gör liksom det när man fryser och blodkärlen drar ihop sig eller vad fan det är.

Suck på mig.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är likadan just nu, jag vill gå ner lite liksom. Bara ett par kg, fast nu har jag gått ner 2 kg och vill ner 2 till.

Det är en farlig väg alltså, tyvärr har nog ingen av oss den kontrollen att klara av att bara gå ner några kg utan 2 kg blir 4 som bli 6 som blir 10 som blir..

2010-12-04 @ 12:47:43
URL: http://baravaralisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh. :c <3

2010-12-16 @ 15:56:57
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0