Jul igen



Jo men vi kör...


Okej, nu är det dags. Jag är ganska nöjd för tillfället. Letade kläder på stan igår, provade shorts. Och jag såg smal ut. Det har ingen betydelse om jag är det eller inte, men jag tyckte själv att jag var det. Sådär så att jag blev lite förvånad. Visst, magen är fortfarande inte platt, låren går ihop. Men jag tror det är bäst att jag lägger ner nu, och börjar bygga muskler igen.
Det är snart jul, och jag vill inte gå runt med tankar om att min ämnesomsättning säkert har sjunkit, eller att jag inte vågar äta av rädsla för hetsätning.

Så nu blir det upp till normalt intag, men jag kommer öka det succesivt under en vecka eller så. Och hallå, om jag kommer på att jag vill bli ännu lite smalare, så kan jag ta det någon annan gång.


Jag förundras lite över att det gick att gå ner i vikt utan att må jättedåligt och vara hungrig hela tiden. Jag har ätit 1200-1700 kcal om dagen i, vad blir det, tre veckor kanske. Och fått resultat som jag kan se.

Midja: -2 cm
Byst: -1,5 cm
Höfter: -2 cm
Lår: -1 cm

Och dessutom...

Armar: +-0
Mitten av lår: +-0

Gött som fan.





Och så särskilda styrkekramar till Lisa. Hoppas det gick bra idag, och hoppas det går bra framöver. Som du säger; "det finns så mycket mer att göra med livet än att svälta och träna."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0