Lugn

Okej, nu börjar jag känna paniken.

1. Jag skulle tränat igår, men hann inte.

2. Jag håller på att bli sjuk (alltså ingen träning idag heller).

3. Imorgon ska jag hem till min familj och bo där över jul. En vecka, två veckor, jag vet inte. Men särskilt mycket träning kommer det inte bli. Och godis kommer det bli.


Gud, tänk om jag går upp massor. Nu hoppas jag nästan att jag verkligen ska bli sjuk, så att jag inte behöver få dåligt samvete om jag inte tränar.

Jag försöker intala mig att det är lugnt. På två veckor hinner man inte gå upp så jävla mycket. Och det finns alltid möjlighet att fixa det efter jul. Åh, jag vill inte ha mina matnojor i huvudet när jag är där. Jag måste kunna bortse från det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0