Mellandagsrea

Idag och igår har jag handlat på mellandagsrean (sammanlagt 11 timmar, Ååhguud).

700 kronor fattigare, men jag hittade en massa bra saker.
En styck genomskinlig klänning (absolut nödvändigt!), ett par jeans, fem linnen, ett par jeansshorts, en kort tröja från Monki, en t-shirt i nät och ett nagellack.

De fem linnena kostade 100 kr, så jag var tvungen.



För övrigt kämpar jag för att behålla peppen. Nu är det bygga muskler som gäller (när jag är helt frisk). Jag pratade med M om att jag gick ner i vikt innan jul (han frågade om jag över huvud taget räknar kalorier eller tänker på att inte äta för mycket längre). Han blev nog lite ledsen för att jag inte sa något innan. Jag funderade på att låta honom läsa bloggen (han vet om att den finns), men tyvärr har jag skrivit för mycket om honom för att det ska kännas ok. Och på blogg.se kan man inte lösenordsskydda bara vissa inlägg.
Så det skulle vara om jag tog bort det jag har skrivit om M. Men det känns ju inte heller kul.

Äh, det är kanske lika bra att han inte får läsa. Jag skulle bara tänka på det när jag skrev här då.

Kommentarer
Postat av: danni. blåmärken i mitt huvud.

5 linnen för hundra är ju inget alls.

2011-01-12 @ 16:42:31
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0