Min stackars mun

Veckans träning

Måndag: 20 min. långsamt löpband + Bodypump
Tisdag: 10 min. löpband + Shape
Torsdag: 27 min. löpband + styrka (mage, biceps, rygg) + 10 min. löpband + lite mer styrka
(Fredag: 6 timmars shopping, pulsande i snö och helvete)
Söndag: 30 min. löpband + styrka (mage, biceps, rygg) + 10 min. löpband

Det var nog bra att jag hade en "dålig" helg i matväg. Känner mig inte lika nojig för att höja intaget nu.

För övrigt, jag skulle smaka på en bit potatis innan, för att känna om den var färdigkokt. AJ! Den liksom trycktes fast i gommen och bara brände sönder mig. Har en sån där vattenfylld blåsa nu (stor, typ en centimeter bred), som jag känner med tungan hela tiden. Bleh.


Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0