Julbak och kläder

Jag var rädd att gårdagen skulle bli okontrollerat intag av kakor, alkohol och godis. Men det gick bra. Full som ett ägg blev jag, men jag åt bara en pepparkaka, en lussekatt och en godisbit på festen. Spydde lite ändå, för jag var full och dum.

Idag har det dock blivit massor. Vi hade julbak, och jag har ätit frukost och middag, men utöver det bara en massa smått. Kakor, godis, nötter, frukt. Känner mig stor och äcklig. Jag väller ut över byxorna. Men inget kompenserande idag. Jag kommer känna mig normal imorgon igen, och allt blir som vanligt. Vanlig mat, vanlig träning.

För övrigt var jag jeevligt snygg igår. Tur att jag bara lägger pengar på vettiga saker, som paljettshorts.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fin du är :>

2010-12-18 @ 23:36:39
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Mia

Herregud vart har du köpt de shortsen?!?? SJUKT SNYGGA!!

2012-01-07 @ 03:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0