Världen och depp

Alltså nu är jag sådär dålig igen. Men jag har jobbat hela dagen (bakfull, jadå), och just nu hatar jag världen. Alltså inte världen som i "blää, jag hatar min kropp och mina vänner", utan världen världen. Allt är så deppigt hopplöst, orättvist, äckligt falskt och fult och elakt. Tittade på nyheterna nyss, och började gråta när de pratade om wikileaks och de hemliga dokumenten. Tänk på allt som är fel och dåligt i världen, och tänk sen hur mycket skit det finns som man aldrig ens får veta, som är för sjukt för att vi ens ska tro på det.

Bla bla bla. Det jag skulle komma till var att jag inte kan skriva om "Day 17 – Your favorite memory". Det går inte bara. Jag försöker imorgon istället, när jag förhoppningsvis är gladare.

Idag hann jag inte äta frukost. På jobbet åt vi McDonalds-mat. Vegetarisk burgare. Jag slängde mina pommes och min cola. Åt en halv lussekatt, en chokladpralin, en tugga av en biskvi, två tuggor bröd.

När jag kom hem klockan sju åt jag yoghurt och flingor, och nu är jag sådär äckligt må illa-mätt. Konstigt.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Du är fin <3

2010-12-06 @ 10:13:06
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0