Andas

Okej, två dagar helt åt helvete. Men jag har kämpat emot ångesten, och lyckats ganska bra. Nu ska jag vänta och se. Tänker väga mig och mäta mig på onsdag. Har jag gått upp i vikt då blir det att ta nya tag, ändra något, fixa det här. Har jag inte gått upp något så visar det egentligen att jag "har råd" med två hets-dagar utan att allt blir helt fucked. Och då är jag lyckligast i världen.
Imorgon ska jag se hur mycket jag kan smita undan maten här hemma hos mina föräldrar, utan att det märks alls. Ingen får se något misstänkt över huvud taget. Jag tror inte det blir svårt att hålla nere kalorierna under 1000, men att komma ner i 200 blir omöjligt. Men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0