Småfull

Jag är lite lagom berusad. Kom precis hem efter 6,5 timmar med M. Vi åt glass, gick ut, drack cider, drack två drinkar. Pratade om allt möjligt. Hade väldigt trevligt. Men det "hände" ingenting, och det kändes tråkigt då, men bra i efterhand. Ni kanske har förstått hur jag är med sånt där? Killar, hångel, sex. Brukar se till att jag får hångla, för det är nice. Samma med sex. Men nu är det på riktigt. Nu är jag blyg och nervös och vill att han ska tycka om mig. Jag vill dra ut på det, så att jag får uppleva den här känslan så mycket som möjligt. Känslan av att något finns där, trots att vi inte har pratat om det eller visat det.


Fast, jag längtar efter att det ska bli mer av det. Jag längtar efter nästa steg.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du gör ju helt rätt som drar ut på det, herregud, du gillar ju den här killen jättemycket :D... och du verkar ju också visa att statistiken säger att det är bäst att vänta om man vill ha något seriöst.



Btw, angående det förgående inlägget tycker jag det är rätt trevligt att du skriver mindre om mat än killen :P gillar mer att läsa om kärlekssaker egentligen :D vill höra mer, mer, mer!

2010-07-10 @ 15:40:16
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0