Stor, tjock, tråkig och misslyckad

Supning i park ska det bli ikväll. Men det blir senare än jag trodde, så jag börjar ensam nu, här hemma.


Jag längtar ut, efter fest, efter människor. Sitter bara och väntar på att få åka. Och jag borde göra något vettigt under tiden, men det går inte. Jag bara tänker på att jag borde göra det, och mår dåligt. Känns som om jag har ätit för mycket idag. Vet inte om det är värmen, eller om jag faktiskt har ätit massor.
Frukost: Gröt och ett ägg.
Lunch: 1,5 dl yoghurt, och flingor.
Middag: Tre små färskpotatisar, två bitar sill, bönor i dressing, gräddfil.
Efterrätt: Glass, kanske 150 gram
Mellanmål: 1,5 dl yoghurt, och flingor.
+ några godisbitar.

Ingen nyttig dag alltså. Men mycket mat? Njäe. Orkar inte räkna på det. Vill inte. Tog glassen i två omgångar, det är nog därför det känns mycket. Efedrinet kanske gör att jag känner mig för mätt också. Och väääärmen.

Har en känsla av att kvällen blir misslyckad. Folk kommer ställa in. Det känns så. Jag vill inte sitta hemma och äta hela kvällen, vilket jag kommer göra om jag inte går ut och dricker.


Gud, jag längtar till imorgon, när jag får träffa M igen.

Kommentarer
Postat av: latzia

sv: ja, men känslan är grym ! :D Middagen, frukosten och kvällsmaten var ju as bra jU! :D <3

2010-07-10 @ 19:15:11
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: A

Hur fick du tag i efedrin? Nyfiken ;)

2010-07-10 @ 20:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0