Chokladboll, nomnom

Det blev inga mackor igår kväll. Däremot blev det en delicatoboll och cider. Min kompis övertalade mig att vi skulle köpa varsin chokladboll. Jag hade ingen anledning att inte vilja köpa något, så det blev så. Sen gick vi ut med hennes kompisar och jag drack cider. De andra köpte mat, typ revbensspjäll och kyckling med feta såser och sånt. Men som tur var var min kompis inte hungrig, så jag kände mig inte dum som lät bli att äta.


När jag kom hem kände jag ändå att mackor var lite väl onödigt, så jag skippade dem. Och hamnade på 800-900 allt som allt. Dessutom spenderade jag typ hela dagen med att gå i stan. Blev sjukt trött i fötterna och benen. Den kompensationen får räcka, och idag ska jag inte äta för lite.


Förresten var gårdagen hur trevlig som helst, och jag är glad att jag åt chokladbollen :)


Kommentarer
Postat av: lisa

Va bra att du kan vara glad åt chokladbollen. världigt starkt och bra. för det var ju inget fel egentligen <3<3

2010-06-19 @ 00:25:24
URL: http://farfromperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0