Den där killen

Träffade den där killen igår igen, han som jag har träffat flera gånger nu. Han frågade om ärren på mitt lår (det är bara fyra, någon månad gamla). Jag svarade "äh det är inget", och han sa "Jag har sett att du alltid har något runt handleden också... Alltså jag vet inte vad man kan göra i ett inte seriöst förhållande, men om du behöver prata någon gång så kan du alltid ringa"


Inte för att jag någonsin skulle göra det. Men han är den enda som har sagt något om att jag alltid har armband och handledsvärmare. Det var ganska fint. Ingen av mina kompisar har lagt märke till det heller.


Idag är för övrigt en skitdag. Det har inget med mat, vikt eller ångest att göra. Jag är bara en idiot och har sabbat världens roligaste grej. FUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0