Skiiiiit

Att några idiotiska siffror ska förstöra min dag.

Jag borde sluta väga mig. Men jag kan liksom inte... Jag vet inte hur mycket det är normalt att gå upp om man börjar träna och äter normalt. Lite kan man väl gå upp, eftersom man bygger muskler. Men jag vill ju inte direkt bli större. Och jag styrketränar ju inte. Går bara på aerobics och step, med tio minuters styrka efteråt, och så afro ibland. Men jag ser ju till att få i mig en massa protein efter träningen. Och jag märker ju att jag får mer muskler. Jag ser det på armarna och benen, och jag känner det på magen och ryggen.


När jag tittar i speglarna under tiden jag tränar, så tycker jag att jag ser smal och snygg ut. Ibland nästan smalare än när jag vägde mindre. Men sen när jag speglar mig i omklädningsrummet, eller här hemma, så ser jag bara tjock ut.

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är precis samma för mig! Hemma ser jag mycket större ut...

2010-06-27 @ 23:21:18
URL: http://anaaddict.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0