Träna för att få muskler

Igår åt jag en halv pizza till middag, och dessutom glass till mellanmål. Det kändes... sådär. Idag ska jag träna, och väga mig kommer jag också göra. Fy fan.


Det som är bra är att träningen inte längre är meningslös även om jag failar med maten. Alltså, musklerna jag håller på att bygga upp försvinner inte för att jag hetsar eller överäter. Innan när jag åt för lite för att få några muskler, och bara tränade för att bränna fett, så förstördes ju allt om jag åt för mycket sen.


Jag har bestämt mig för att jag inte får banta och försöka gå ner de extra kilona förrän jag kan äta utan att räkna kalorier i huvudet hela tiden, och har fått tillbaks min mens. Då får jag se om jag vill lägga energi på det.

Kommentarer
Postat av: angelice

Låter som ett bra beslut!

2010-06-23 @ 13:57:49
Postat av: lisa

Det låter som en bra idé :)

2010-06-23 @ 15:01:48
URL: http://farfromperfect.blogg.se/
Postat av: lisa

åh det var smart med isen, skall testa det, tack för tipset :D

2010-06-23 @ 15:25:40
URL: http://farfromperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0