Sex bra saker. Vi kör på bilder va?

Tillbaks igen. Nu står fläderblomssaften och blir gjord.


Bra dag var det ja:

1. Jag åt gramhamsgröt till frukost. Med kanel och keso, mycket gott.

2. Vi firade ett födelsedagsbarn lite enkelt. Ingen fest, bara middag och tårta. Jag gjorde laxpaj. Och tårta. Med grädde, vaniljsås, grädde, mousse, grädde, sylt och grädde. Och jag åt en bit. En lagom, normal tårtportion. Jag kan ibland!

3. Jag fick besök av en vän.

4. Min mage har varit mindre svullen än den brukar. Jag tror inte det är laktosintolerans, och det känns ju bra. Nu kör jag på att tugga maten ordentligt, och äta mycket frukt. (äpple och jordgubbar med grädde idag. Grädde är väl en frukt, eller hur var det nu...?)

5. Jag har känt mig helt okej snygg. Och titta om jag böjer mig framåt så ser man något som kan vara muskler på min rygg, och jag ser smal ut. Jämför midja med höfter, typ hjälp! Hehe.

6. Nu ska jag äta mackor av mitt morots- och kikärtsbröd. Gott, nyttigt och energirikt, ha!



Och så lagom anonyma bilder, det är kul.

1



2



3



4



5
bild


6


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: Ja, alltså jag blir fan lack. ^^ Trodde sånadär extrema bara fanns på teve :P öhö



Jävlar vad coolt hår du har, samt snygg mage och rygg! Jordgubbstårtan var ju inte heller att leka med.

2010-06-30 @ 05:28:45
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du ser ut att ha haft en bra dag! Grattis!

Träningen märks av på ryggen, tycker jag ^^



Grädde är frukt, utan tvekan :D

2010-06-30 @ 10:06:58
Postat av: Mimmi

BTW, jag söker alltid på olika sidor för att hitta bilder. Den där hittade jag nog på google, och sökte på något istil med pro-ana. =)

2010-06-30 @ 10:59:21
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag är laktosintolerant, asdrygt ibland! Ibland är det skönt att falla tillbaka på, eftersom jag inte kan äta vissa saker. Men jag har så dålig disciplin att jag äter ibland ändå. Och får superont i magen.

2010-06-30 @ 11:50:19
URL: http://themana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0