Vikt

Jag var vettskrämd inför vågen idag. Hade redan innan bestämt mig för att jag ska fortsätta att äta som vanligt oavsett vad jag väger. Om jag så har gått upp två kilo under helgen. Funderade på att låta bli att väga mig, just därför. Men det går inte. Jag måste veta. Det var inte så illa som jag fruktade. Typ 4 hekto upp. Och jag hoppas att det är vätska, att det försvinner inom några dagar. Står inte ut med att långsamt gå upp mot 50 igen.


Idag tränade jag både aerobics och afro. Det känns bra. Och nu har jag precis ätit stekta quornbitar, morot, lök, champinjoner och vattenkastanjer, med vitlökskeso till. Väldigt mycket mat, men väldigt gott, och en massa protein.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0