Nämen glass, så trevligt.

Varför lämnar de mig ensam i huset? Varför följde jag inte med?

I mitt huvud skriker någon "Ät! Ingen ser dig. Ät och spy, ät och spy!"

Och så blev det. Kanelbulle, lite choklad, glass, grädde och maränger. Bara en stund efter middagen. Spydde direkt. Marängsviss var märkligt att spy. Fluffigt och tjockt. Och dessutom smakade det inte spya alls, utan bara sött, och vanilj.

Efter en stund började middagen också komma upp. Betyder det att jag har fått upp det mesta av hetsmaten? Alltså hur mycket blandas det i magen egentligen? Eh, ja, nog om spya nu.


Det var i alla fall dåligt för resten av dagen. Jag kommer ha en känsla av att jag ändå har misslyckats redan, så jag kan lika gärna äta mer. Stor risk för överätning och hets ikväll alltså. Fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0