Nu nu nu!

Nu är det äntligen dags. Jag ska ner i vikt, och nu är alla medel tillåtna.


Men jag har lite planer för att undvika hets:
Eftersom jag tränar runt 5 dagar i veckan, så är det bara dumt att äta typ ingenting. Alltså ska jag äta över 600 kcal/dag. Men under 1000. Om jag äter väldigt lite en dag så får jag lov att äta någon chokladbit på kvällen. Alltså, om jag skulle hamna på 400 kcal, så kan jag äta choklad för de resterande 200.
Och om jag har ätit 600 kcal men är jättesugen på choklad så får jag äta det då också, bara jag inte hamnar över 1000.

På så vis borde hetsrisken på helgerna minska. Och jag borde faktiskt gå ner även om jag skulle äta 900 kcal varje dag, eftersom jag tränar mycket, och nu har jag ätit normalt ett tag.

Det är värt ett försök i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0