Självdisciplin nu!

Jag tänker inte misslyckas idag. Har kämpat som fan för att klara det hyfsat. Jag var hos en kompis hela dagen, och åt middag där (hennes mamma la till och med upp maten. Jag hade ingen chans, haha). Hon köpte chips och choklad till oss också.

In: 695
Frukost: Kaffe med mjölk och lite havrefras (30)
Lunch: En äggvita (15)
Mellanmål: Tre bitar choklad (120) och två små chips (30?)
Middag: Lasagne (~500)

Ut: -280
Aerobics
_________
Totalt: 415

Inte så bra som jag hoppades, men det är ju okej. Så jag blev lite panikslagen när jag kom hem och möttes av en chokladkaka och en påse godis. Jag får inte, får inte misslyckas nu!

Vägde dessutom 47,5 idag. Ett kilo upp på en dag. Inte helt okej, men det måste vara en del vattenvikt.

Kommentarer
Postat av: Raspberry

är inte aerobics svårt? Jag kan aldrig koppla ihop stegen haha

2010-03-28 @ 19:28:18
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0