Att äta

Bra dag.

In: 1030 kcal
Mjölk och flingor (150)
Pasta med tomatsås och quorn (300)
Choklad (60)
Keso (100)
Choklad (120)
Mackor (300)

Ut: 300 kcal
Step
____________
Totalt: 730 kcal


Köpte mörk choklad med apelsin, eftersom det var synd om mig som hade jobbat två timmar. Försöker få ett mer avslappnat sätt att se på mat, godis och sånt. Jag kanske skulle ta en ruta till? Ja, det gör jag. Plus 60 kcal på det där uppe då.

Alltså, tänk om det här funkar. Det hade varit så jävla jävla skönt att om en månad kunna säga att jag har gått ner till 46 kilo igen, utan att gå hungrig, utan att vara deppig och ha ångest på grund av mat. Åh, jag önskar att det funkar. Men jag får nog ge det någon månad åtminstone. Så får jag se sen.


Kommentarer
Postat av: lisa

Mm det verkar vara samma kille, jag tycker inte du skall snacka med honom och ta hans hjälp, han fick mig bara att må så mkt sämre. så mitt råd är att hålla dig borta från honom<3

2010-05-26 @ 17:37:32
URL: http://farfromperfect.blogg.se/
Postat av: F E L I C I A

Den där flickan på bilden skrämmer mig en aning. Man ska se upp med smala människor som försöker fylla en med mat. De gör allt för att själva vara smalast. De njuter utav andras ätande. Vilket är konstigt. Jag är själv en sådan människa har jag märkt. Lite "feeder"-varningar. Jag vet inte hur många gånger jag prackat på mina vänner kakor, bullar, tårtor och annat sött. Galet!

2010-05-29 @ 20:34:35
URL: http://flickamedkjol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0