Bitter

Sedan januari någon gång har jag tränat 3-6 gånger i veckan (oftast 4-5). Alltså aerobics, step, afro och någon enstaka gång poweryoga. Tänk om jag hade ätit 1500-2000 kcal om dagen under hela den tiden, och ätit nyttiga grejer vid rätt tider på dygnet och blablabla. Inser ni hur snygg jag hade varit då? Jag hade varit vältränad och smal. Nu har jag gått ner några kilo, visst, men några muskler är det knappast tal om, och fettet runt magen är kvar. På grund av all svält varierat med hets. Det gör mig en aning bitter att tänka på det.


Får se hur jag klarar mig utan efedrin idag. Målet är att hamna mellan 800 och 1000 kcal. Jag får inte sabba det här nu. Snart är det sommar och då ska jag vara snygg. Jag är så nära nu. I sommar vill jag lyckas stanna på 46 kilo, eller strax under. Just nu väger jag 46,6. Men jag pendlar mellan 46 och 48 hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0