Dagens mat och sånt

Dagen gick som planerat. Fast lunchen var nog bara 400 kcal, så det blev totalt 1320 kcal.
Och så afro och step: -600.
Jag väger fortfarande 47,6. Ska nog låta bli att väga mig så ofta nu. Det blir ändå ingen snabb förändring, så jag ska försöka vänta till nästa vecka eller så. Då kan jag väga och mäta (får väl mer muskler, så måttbandet talar mer sanning än vågen) mig. Hoppas det här kan funka nu.


Killen från i lördags sms:ade tidigare ikväll. Han hade tydligen velat ses. Men det blev inget eftersom jag svarade för sent. Alltså... nä... Om han vill ses igen måste jag säga att jag inte är intresserad. Varför blir killar intresserade av mig när jag bara vill ha sex. Jag måste vara för trevlig och gullig. Usch, sådär äckligt glad och kramig.
Har jag tur vill han ses igen, men bara för att ha sex. Det hade varit ganska nice att ha honom som kk, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0