En chokladboll för mycket

Hade tänkt att det skulle bli 1200 kcal idag, men det kanske blir mer. Jag var på stan med mamma och drack kaffe på espressohouse. Hon ville att vi skulle dela en chokladboll. Hon skulle betala. Så ja, jag åt en halv chokladboll, som förstör min planering helt. Hur många kalorier kan det vara i en halv sån? 150? 200? Jag känner hur den växer till fett i mig. Vilket är ganska löjligt, för ärligt talat spelar det inte så stor roll om jag äter 1200 eller 1400 kcal. Inte så att jag borde få ångest av det i alla fall.

Skärp dig nu.
Den var ju skitgod.


Jag köpte i alla fall ett par fina skor, och en ögonskuggspalett.


Kommentarer
Postat av: Erika

Ibland måste man få unna sig något extra! :)

2010-05-27 @ 18:31:29
URL: http://anaaddict.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0