Hets? Hmm... nä tack.

Alltså, wow...
Jag bakar, jag blir lämnad helt ensam hemma i minst en timme. Jag får säkert 2 dl marängsmet över. Tar lite på fingret, smakar. Går upp till datorn. Nu står det alltså överbliven mandel- och chokladmarängsmet i en skål där nere, tillsammans med över 40 jordnötssmörkakor. Och jag är inte särskilt sugen. Visst hade det varit gott, och visst, när dörren slog igen tänkte jag att det är ett utmärkt tillfälle att hetsa och spy. Men jag har inga problem att låta bli. Vanligtvis lyckas jag aldrig stå emot sånt där, utan går runt rastlös tills jag börjar äta allt som finns.

Placebo eller ej, efedrin kommer att bli min räddning :)

(jag vet ju att effe inte är sockerpiller. Men några som har köpt från samma ställe säger att det är dåligt. Jag har inget att jämföra med, men helt verkningslöst är det då inte)

Kommentarer
Postat av: Dreaming

Åh vad duktigt av dig att inte hetsäta när det fanns så mycket gott! =)

2010-05-06 @ 18:32:09
URL: http://dreaming.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0