Igår

Kom hem vid fyra inatt. Förstår inte vad jag gör uppe nu.

Hade i alla fall kul igår. Blev jättefull, cyklade, försökte spy, det gick inte. Jag blev helt irriterad. Vad fan, jag kan spy utan att ens vara full, utan att ens må illa, bara för att jag har bestämt mig för det. Men när jag har druckit så att jag tror jag ska kräkas vilken minut som helst, då går det tydligen inte. Suck.


Det gick bra ändå i alla fall. Och kvällen avslutades med hett sex, i en bil. Haha, herregud, vad är det med mig? Det var samma person som jag sov hos förra helgen, så det var inte riktigt att sätta sig i random killes bil och ha sex.
Det var väldigt roligt och bra i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0