Under 1000

Jag är så trött. Så himla trött. Ändå har jag ätit 430 kcal idag. Hittills. Det lär bli mer.

Jag har tänkt försöka klara helgen utan hets. Igen, trots att jag misslyckas varje gång. Jag tänker alltid "Men åååh, det är fredag. Jag får äta godis, jag måste passa på!". Men jag vill verkligen klara det. Jag kan inte hetsa två gånger i veckan, som jag har gjort nu. Om jag bara lyckas skjuta upp hetsen några dagar så är det bra. Om det blir 7 dagar mellan varje hets, istället för 5, så är det bra. Så jag ska försöka klara det. Under 1000 kcal fram till måndag.
Om jag klarar det har jag klarat 7 dagar under 1000 kcal. Kom igen, det ska gå. På måndag kan jag ju hetsa om det ska vara så jävla viktigt. Men inte innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0