Smink utan anledning

Har sminkat mig alldeles jättesomrigt idag, helt utan anledning. Får se om jag åker in till stan extra tidigt innan träningen, går till cafét där objektet för min gränslösa beundran jobbar och ser om han är där. Vet inte om jag vågar lägga upp någon bild. Folk som känner mig ser säkert att det är jag. Fast å andra sidan tror jag inte att någon jag känner ens läser bloggar, särskilt inte såna som min.


Alltså, jag brukar inte skära mig. Det har hänt en del gånger den senaste tiden, men det är inga djupa sår det handlar om. Bara så att det gör ont, och så att det blöder lite.
Igår gjorde jag det igen, precis när jag skulle lägga mig. Men jag använde ett annat rakblad, som tydligen var vassare. Det blev sådär äckligt så att man ser hur huden delas och liksom kan se kanterna på insidan. Äckligt tycker jag. Fick sitta där med papper helt länge istället för att lägga mig. Nu är det typ 2 mm brett och fyllt av mörkt torkat blod. Bläää. Det kommer säkert bli ett ordentligt ärr av det, och det tycker jag inte om.


Nu ska jag äta pizza.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skär du dig?

2010-05-27 @ 21:36:28
Postat av: Nea

Anonym: Jadu. För att jag ibland har så mycket ångest att jag inte vet vad jag ska ta mig till, vart jag ska ta vägen.

2010-05-27 @ 22:33:10
URL: http://fuckingfake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0